تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
1
حضور در میان مردم محلی بازتابی ندارد؛

وحید جلال‌زاده در اشتیاق انعکاس ملی‌!

  • کد خبر : 1030
  • 02 اسفند 1402 - 9:29
وحید جلال‌زاده در اشتیاق انعکاس ملی‌!
آقای جلال‌زاده! حال با این وضعیت انتظار اعتماد مجدد مردمی را دارید که حضور در میان‌شان برای شما انعکاس ملی ندارد؟!

وحید جلال‌زاده در یک فیلم که به صورت مونولوگ منتشر شده، به دفاع از خود پرداخته است. دفاعی که می‌تواند بدترین نوع دفاع یک نفر از خود باشد!

جلال‌زاده در این کلیپ سوای آن‌که دو بار سفرش با رئیس جمهور به آمریکا را موفقیتی برای خود می‌داند، می‌گوید: «من به عنوان نماینده پارلمان جمهوری اسلامی به روسیه، ترکیه، لبنان، سوریه، عراق، قطر و… سفر کرده‌ام!»

او این سفرها را باعث انعکاس ملی‌اش می‌داند و ادامه می‌دهد: «من وقتی در اورمیه حاضر می‌شوم و به روستاها و بخش‌ها می‌روم، این انعکاس ملی ندارد!»

در واقع جلال‌زاده حضور در سطح ملی و نه استانی و محلی را ارضابخش احتیاجات‌اش می‌داند و به عنوان فردی که از مردم حوزه انتخابیه‌اش رای گرفته تا صدای رسا و نماینده آنها در پایتخت باشد و بر درد و مظلومیت ناشی از محرومیت‌شان چاره‌ای کند، به نظر، حضور در روستاها و بخش‌ها را کسر شان خود می‌پندارد.

وحید جلال‌زاده البته یادش رفته در میان صحبت‌هایش بگوید که برای هر یک روز همین سفرهای بین‌المللی [با انعکاس ملی]، ۱۳۰ یورو حق ماموریت می‌گیرد. یعنی او برای هر روز سفرش به دیگر کشورها که آن هم با پروازهای بیزنس کلاس و در بهترین هتل‌ها انجام می‌گیرد، نزدیک به هشت میلیون تومان حق ماموریت دریافت می‌کند!

خب طبیعی است که هر کس‌ دیگری جای جلال‌زاده باشد، از این سفرها دل [با انعکاس ملی‌اش] دل نمی‌کند که بیاید و به روستاها و بخش‌های محروم اورمیه برود و دلخوشی را با ناخوشی عوض کند!

وحید جلال‌زاده در ادامه می‌گوید: «من چون توانایی دارم در صداوسیما حاضر شوم ولی افراد دیگر نمی‌توانند بروند تا نام اورمیه شنیده شود، به من انگ نماینده پایتخت‌نشین می‌زنند.»

جلال‌زاده این را گفت اما نگفت اولا اورمیه بسیار با ریشه‌تر و شهیرتر از افرادی چون اوست که صرف حضور یک نماینده بخواهد نام آن را در کشور مطرح سازد. دوما هم آن‌که جلال‌زاده نگفت این حضورش در صداوسیما آیا برای اورمیه آورده‌ای هم داشته است و یا تنها حضور او بوده که انعکاس ملی داشته است؟!

جلال‌زاده به خوبی برچسب نماینده پایتخت‌نشین را برداشته و به خود زده است. چه آن‌که اگر او سندی از اموال منقول‌ به نام خودش در خاک اورمیه دارد را می‌تواند بدهد تا ما منتشر کنیم!

او تاکید می‌کند: «کارش این نیست که به اورمیه بیاید و به مراسمات ختم برود یا چاله چوله پر کند و آسفالت بریزد چرا که سازمان‌ها برای همین منظور تشکیل شده‌اند.»

جلال‌زاده اما نگفته آن کسی که چند ماه مانده به انتخابات همراه با برادرش از این مراسم ختم به آن مراسم ختم می‌رفت که بود و چرا دم انتخابات مراسم‌های ختم و همدردی با خانواده‌ی متوفیان آنقدر برای او مهم شده بود؟!

البته جلال‌زاده در‌ بخشی از صحبت‌هایش درست می‌گوید. کار او چاله پر کردن و آسفالت ریختن نیست اما این مباحث برای جاهایی است که امور به صورت سیستمی و به شکل اصولی پیش می‌رود و هر دستگاهی به مسئولیت خود در بهترین شکل ممکن عمل می‌کند. نه در اینجا که دستگاه‌ها و سازمان‌ها خوابیده‌اند و تا ناظری و یا به اصطلاح چوبی بالای سر خود نبینند تحرکی نخواهند داشت!

خلاصه! آقای وحید جلال‌زاده! چهار سال نماینده مردم اورمیه در مجلس شورای اسلامی بودید و این بود توان دفاع شما از عملکردتان. عملکردی که همچون چهار سال حضورتان در استانداری آذربایجان‌غربی، آورده‌‌ی خاصی برای استان و اورمیه نداشت و می‌توان نتیجه آن را نزدیک به صفر دانست. حال با این وضعیت انتظار اعتماد مجدد مردمی را دارید که حضور در میان‌شان برای شما انعکاس ملی ندارد؟!

لینک کوتاه : https://arkaazarbayjan.ir/?p=1030

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.