تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
1

قیام غوغاسالاران برای حذف حضرت‌پور‌، به نفع جریان تمامیت‌خواه

  • کد خبر : 1022
  • 24 بهمن 1402 - 11:26
قیام غوغاسالاران برای حذف حضرت‌پور‌، به نفع جریان تمامیت‌خواه
بداخلاقی جریان تمامیت‌خواه و رسانه‌های منتسب به آنها که برای نابودی #حضرت‌پور و حذف نام او از اورمیه از هیچ‌کاری فروگذار نبوده و قیام کرده است.

آرکا آذربایجان: جریان تمامیت‌خواه بعد از آن‌که دید حسین مهدیزاده شهردار اورمیه با توجه به عملکرد ضعیف‌اش مورد بازخواست اعضای شورای شهر قرار گرفته است و احتمال برکناری او در آینده‌ای نزدیک وجود دارد، در تلاش است با هیاهو و پیش کشیدن محکومیت قضایی محمد حضرت‌پور، نگاه‌ها را از مهدیزاده دور کرده و حداقل در بازه‌ی انتخابات، او را به عنوان شهردار حفظ کنند.

اما چرا جریان تمامیت‌خواه اینچنین بدنبال بزرگنمایی کردن مساله‌ی حضرت‌پور است؟! این جریان احساس می‌کند با حضور مهدیزاده در شهرداری اورمیه، می‌تواند از ظرفیت‌های بالقوه‌ی این نهاد در بازه‌ی تبلیغات انتخاباتی به نفع خود استفاده کرده و عملکرد تاریک و سراسر پراضرارش بر شهر و شهروندان را مطلوب و پرمنفعت به خورد مخاطب دهد و بهره‌ی لازم را از صندوق آراء داشته باشد!

محمد حضرت‌پور که همواره معتقد است عملکردش تماما در جهت خدمت به شهروندان بوده است، بنا به حکم دادگاه محکوم شده [ هر چند که تیم حقوقی او اشکالات حقوقی بر آن مترتب می‌داند] و دیر یا زود به حکم مرجع قضایی تن خواهد داد اما بداخلاقی جریان تمامیت‌خواه و رسانه‌های منتسب به آنها تا آن جاست که برای نابودی #حضرت‌پور و حذف نام او از اورمیه از هیچ‌کاری فروگذار نبوده و قیام کرده است، در آستانه انتخابات با جار و جنجال و هیاهو، بدنبال تاثیرگذاری در انتخابات به نفع خود است تا حکمفرمای مطلق شهر و استانی باشند که حتی یک مصداق از دستاوردشان برای این شهر را نمی‌توانند نام ببرند!

در این میان معلوم نیست دستگاه قضایی در استان که ریاست کل‌اش همواره به عنوان فردی صلح‌جو و سازش‌طلب شناخته شده و در مدت حضورش پرونده‌های بسیاری را ختم به سازش کرده است، چرا به این رسانه‌های معلوم‌الحال که بدنبال پیاده‌سازی فرامین اربابان صحنه‌گردان‌شان برای تاثیزگذاری در روند انتخابات  هستند میدان می‌دهد؟!

اما جریان تمامیت‌خواه که بارها از آن نام برده می‌شود منتسب به کیست؟ لیدر این جریان یکی از نمایندگان کنونی اورمیه در مجلس شورای اسلامی است که از او به عنوان نماینده‌ی پایتخت‌نشین نام برده می‌شود و کینه‌ی او از #حضرت‌پور یک کینه پرعمق و برخواسته از بخل و حسد است!

لینک کوتاه : https://arkaazarbayjan.ir/?p=1022

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.