تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
1

رویه‌ی غلط در صداوسیمای مرکز آذربایجان‌غربی تداوم دارد/ مدیریت همچنان کارنابلد

  • کد خبر : 1041
  • 07 فروردین 1403 - 9:25
رویه‌ی غلط در صداوسیمای مرکز آذربایجان‌غربی تداوم دارد/ مدیریت همچنان کارنابلد
به نظر می‌رسید بعد از تغییرات مدیریتی در راس صداوسیمای مرکز استان، این رسانه بتواند گام‌های مثبتی در کسب اعتماد اهالی آذربایجان‌غربی بردارد اما...

✍ امید عظیمی- روزنامه‌نگار

در حالی که تیم والیبال شهرداری اورمیه به مرحله نیمه نهایی پلی آف مسابقات لیگ برتر والیبال ایران داه یافته و بازی حساسی مقابل تیم سهداب یزد دارد، صداوسیمای مرکز آذربایجان‌غربی، ترجیح داده روی اعصاب اهالی استان خراش بیندازد و با دهن کجی، از پخش زنده این مسابقه سر باز زند.

مردم آذربایجان‌غربی برای پیگیری بازی نماینده‌ی استان‌شان ترجیح داده‌اند از برنامه‌های موبایلی استفاده کنند و حتی هزینه‌ی آن را هم بپردازند اما دیگر تلویزیون را روشن هم نکنند که روی اعصاب‌شان برود.

بیهوده نیست که اگر از اکثریت اهالی استان بپرسید آیا سیمای استان را نگاه می‌کنید، می‌گویند این شبکه کجا هست؟!

به نظر می‌رسید بعد از تغییرات مدیریتی در راس صداوسیمای مرکز استان، این رسانه بتواند گام‌های مثبتی در کسب اعتماد اهالی آذربایجان‌غربی بردارد اما مدیریتی که نداند کی و کجا باید دل مخاطب‌اش را بدست آورد، قطعا فرسنگ‌ها با ذائقه مخاطبان‌اش فاصله دارد و امیدی به بهبود رویه‌ی آن که سال‌ها خطا رفته و هر سال بیشتر از قبل دچار ریزش مخاطب می‌شود، نیست!

اگر مدیریت صداوسیمای مرکز آذربایجان‌غربی کاربلد بود و ذائقه‌شناس، ضمن پخش زنده بازی شهرداری اورمیه، می‌توانست با یک تیر دو نشان بزند. هم رضایت مخاطب را جلب کند و هم با نگاهی اقتصادی، قبل و بعد از بازی، آگهی جذب کرده و در این ایام بی‌پولی‌اش، درآمدی هم به جیب بزند اما خب چه می‌شود وقتی مدیریت کارنابلد و ندانم‌کار باشد، نمی‌توان بیشتر از پخش اخبار سوخته و برنامه‌ها و فیلم‌های تکراری انتظاری داشت.

پ ن: صداوسیما بعدا نمی‌تواند توجیهی برای عدم پخش این مسابقه بیاورد چه آن‌که از چند روز قبل، صعود تیم والیبال شهرداری اورمیه به مرحله نیمه نهایی خبرساز شده و فضلی شهر را بار دیگر والیبالی کرده بود.

لینک کوتاه : https://arkaazarbayjan.ir/?p=1041

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.