تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
1
آقای بهاری؛

رسم جوانمردی نمی‌دانید، لااقل کاسه کوزه‌ی گدایی‌ را جمع کنید!

  • کد خبر : 1004
  • 28 دی 1402 - 21:06
رسم جوانمردی نمی‌دانید، لااقل کاسه کوزه‌ی گدایی‌ را جمع کنید!
یحیی بهاری یادش رفت بگوید اگر «محمد حضرت‌پور» امروز با حکمی ۱۰ سال باید آزادی‌اش سلب شود، بخاطر مرام و‌ معرفت و لوطی‌گری‌اش در‌ قبال نامردها و نامروت‌هایی بوده است.

✍️ امید عظیمی- روزنامه‌نگار

«یحیی بهاری» مدیرعامل باشگاه ۹۰ اورمیه که چند‌ وقتی بود در رسانه‌ها آفتابی نمی‌شد، باز هم قافیه مالی‌اش را تنگ دیده و لب به شکوه و شکایت از زمین و زمان گشوده تا شاید باز هم فرجی شود و مدیری، مسئولی، نماینده‌ای چیزی پولی پیدا کند و بریزد در چاه ویلی‌ که سیرمونی ندارد!

یحیی بهاری اما یادش نبود وقتی زبان به گلایه می‌گشاید، یادی هم از جفایی که او و تیم‌اش بر «محمد حضرت‌پور» شهردار پیشین اورمیه کردند هم یادی کند! یادش رفت که بگوید «محمد حضرت‌پور» یکی از ۱۰ سال حکمی که برای‌اش بریده شده از شر همین تیم سرراهی‌ای است که از بابت کمک به این تیم، باید جورش را بکشد!

یحیی بهاری یادش رفت بگوید اگر «محمد حضرت‌پور» امروز با حکمی ۱۰ سال باید آزادی‌اش سلب شود، بخاطر مرام و‌ معرفت و لوطی‌گری‌اش در‌ قبال نامردها و نامروت‌هایی بوده که پول را گرفتند و بردند و یک آب هم از روی‌اش‌ خوردند اما به وقت روشن‌گری  عمومی و حلالیت‌طلبی، زبان‌شان را دوختند!

‌آقای بهاری! «محمد حضرت‌پور» که از شر سر شما به ۱۰ سال زندان محکوم شد! الان دنبال خانه‌خرابی کدام مسئولی هستید؟! البته نگردید که نیست. آن مرام و معرفت محمد حضرت‌پور بود که جرات و جسارت داشت و دستور می‌داد به تیم فوتبال این شهر کمک شود تا شاید بارقه‌های امیدی برای جوانان علاقمند به فوتبال در این شهر باشد. اگر جسوری مثل او یافتید سلام ما را هم برسانید!

ضمنا! اگر باشگاه‌داری اینی است که شما در باشگاه ۹۰ اورمیه می‌کنید و هر روز کاسه چه کنم چه کنم‌ دست گرفته‌اید و جلوی این مسئول و آن مدیر می‌گیرید، نه به صنار و سی شاهی می‌ارزد و نه فردایی برایش می‌شود متصور شد!

لطفا این مدیریت گداطورتان را جمع کنید و اکر پول و امکانات ندارید، باشگاه را بسپرید به اهل‌اش و بروید سراغ کاری که توان انجام‌اش‌ را دارید!

ما که جوانمردی و حلالیت‌طلبی از شما ندیدیم، لااقل شجاعت داشته باشید و کاسه کوزه‌ی گدایی در ورزش را جمع کنید!

لینک کوتاه : https://arkaazarbayjan.ir/?p=1004

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.